כמה עולים מדרסים אורטופדיים?

מדרסים אורטופדיים הם מצרך חשוב ומומלץ לכולם, לא משנה אם אתם לובשים נעלי ספורט, אלגנט, נעלי עקב או חיילים בצה"ל. המדרסים מגנים על כפות הרגליים שלכם מבעיות, עומסים ופציעות. הם גורמים לכך שלא תזיעו ברגל, בלימת זעזועים בעת פעילות ספורטיבית ואפילו סתם הליכה ברחוב.

footxpert

אז כמה עולים המדרסים?

עלות המדרסים משתנה מסוג מדרס כזה לאחר, לדוגמא, מדרסים לנעלי עקב יעלו פחות משמעותית מאשר מדרסים לספורט מכיוון שבנעלי עקב בדרך כלל המדרס צר יותר ומשתמשים בפחות חומר, לעומת זאת במדרסים לספורט, משתמשים בחומר רב על מנת לעבות את המדרס ושיבלום את מירב הזעזועים שהשחקן/מתאמן מקבל ויקבל בזמן הפעילות הספורטיבית.

מחיר המדרסים יכול לנוע בין 100 ש"ח למדרס זול מאוד (שמשווקים בקופות החולים – מדרס זה הוא אינו מומלץ לשום שימוש) לעד 1800 ש"ח ויותר למדרס אורטופדי איכותי המורכב מכמה וכמה שכבות שיגן על כף רגלכם. אז עכשיו אתם אומרים לעצמכם, 1800 ש"ח למדרס? זה המון, אז נכון, זה אולי נשמע הרבה, אך רצוי לחפש בין החנויות השונות, יש כאלו העושים מבצעים 1+1 על סוגי המדרסים, ובכך יצא שכל מדרס עלה לכם 900 ש"ח, כבר המחיר נחתך בחצי, שווה לא? ובכך הרוותחם 2 סוגי מדרסים אורטופדיים, לנעל אלגנט ולריצה, או לחילופין ליום-יום ולספורט מה שתבחרו. חשוב לעשות את המדרסים בחנויות אורטופדיה המתמחות בכך אשר מייצרות לבד את המדרס ולא אצל כאלו שהם "מתווכים" ביניכם לבין החנות.

כתיבת תגובה